DBB’den 19 Mayıs’ta gençlere özel etkinlikler
Denizli Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kentin dört bir yanında düzenlenen etkinliklerle kutluyor. Gençlerin enerjisini ve bayram coşkusunu zirveye taşıyan kutlamalar, potanın yıldızlarını, müzik tutkunu gençleri ve doğaseverleri unutulmaz etkinliklerde bir araya getirdi.

DBB Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda 19 Mayıs etkinlikleri kapsamında düzenlenen 3×3 Basketbol Turnuvası, Atatürk Ortaokulu Spor Salonu’nda büyük bir heyecana sahne oldu. Toplam 40 takım ve 160 sporcunun katılımıyla gerçekleşen turnuva; U12, U14, U16 ve U18 olmak üzere 4 farklı kategoride kıyasıya mücadelelere sahne oldu. Final karşılaşmalarını yerinde izleyerek gençlerin heyecanına ortak olan Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, kupa ve madalya törenine katılarak dereceye giren sporcuları ödüllendirdi.
“19 Mayıs ruhunu gençlerimizin gözlerinde görüyoruz”
Gençlere seslenen Başkan Çavuşoğlu, “19 Mayıs ruhunu, Atatürk’ün bu bayramı armağan ettiği gençlerimizin enerjisinde ve gözlerindeki ışıkta görmek bizlere büyük bir gurur veriyor. Denizli Büyükşehir Belediyesi olarak her zaman gençlerimizin yanında olmaya, onları sporla, bilimle ve sanatla desteklemeye devam edeceğiz. Turnuvaya katılan, alın teri döken ve bu güzel dostluk ortamını paylaşan tüm sporcularımızı ve ailelerini yürekten kutluyorum” dedi.
Doğa tutkunları ‘Gençlik Zirvesi’nde buluştu
Öte yandan Denizli Büyükşehir Belediyesi, yıl boyunca sürdürdüğü doğa yürüyüşleri kapsamında 19 Mayıs’a özel anlamlı bir rota çizdi. Dağcılık ve Doğa Sporları Topluluğu tarafından düzenlenen “Gençlik Zirvesi Doğa Yürüyüşü”, Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Ayşe Sarıkaya ve toplam 55 doğaseverin katılımıyla gerçekleştirildi. Başkarcı, Ornaz, Boztepe güzergahını takip eden 16 kilometrelik parkur boyunca devam eden yürüyüşte, katılımcılar Türk bayrağını gururla zirveye taşıdı. 1950 metrelik zirvede gerçekleştirilen bir dakikalık saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından dönüşe geçen ekip, doğa sevgisini ve 19 Mayıs ruhunu bir arada hissetti.